شهدای قلعه کعبی
آخرین اخبار فوتبال زیدون

دیشب پس از پایان بازی فینال بین تیمهای کشاورز سردشت و شاهین لنگیرات که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم کشاورز و قهرمانی این تیم منجر شد, مراسم اهدای جام با حضور تعدادی از مسئولین زیدون و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد. در این مراسم ابتدا آیاتی از قرآن مجید تلاوت شد سپس آقای امید علی نژاد رییس ورزش جوانان زیدون پشت تریبون رفت و از تیمهای شرکت کننده در این رقابتها تشکر و قدردانی کرد و از مسئولین زیدون خواست از افرادی که چنین مسابقاتی را که همراه با تجلیل از شهدا است برگزار می کنند حمایت بکنند. وی همچنین از تیم شهدا که عامل برگزاری این مسابقات بودند قدردانی کرد. در ادامه آقای توکلیان بخشدار سابق زیدون سخنران بعدی این مراسم بود و همت و پشتکار جوانان زیدون در زمینه فعالیتهای ورزشی را ستود و ابراز امیدواری کردن که در زمینه‌های مذهبی هم فعالیتهای موفقیت آمیز داشته باشند. و در آخر سردار جانباز موری زاده با ایراد سخنرانی و خاطراتی از جنگ مورد تشویق حضار و بازیکنان قرار گرفت. و در پایان مراسم اهدای جام و جوایز به داوران توسط مسئولین و پیشکسوتان فوتبال انجام گرفت.


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

دیروز تیم فوتبال کشاورز سردشت موفق شد با برتری مقابل تیم شاهین لنگیرات قهرمانی مسابقات پنجمین یادواره شهدای قلعه کعبی را از آن خود بکند. این دیدار در ساعت 18:00برگزار شد که تیم کشاورز موفق شد با تک گلی که در اواخر بازی و در دقیقه 91 توسط ابراهیم رجبی زده شد موفق شد یک بر صفر تیم سخت کوش شاهین لنگیرات را شکست بدهد و عنوان قهرمانی پنجمین یادواره شهدای قلعه کعبی را کسب کرد. در پایان این دیدار مراسم اهدای جام با حضور مسئولین و پیشکسوتان فوتبال زیدون انجام شد.
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

اسماعیل آقاجری دبیر برگزاری پنجمین یادواره شهدای قلعه کعبی به همکار ما گفت: طی هماهنگی با رییس اداره ورزش و جوانان و رایزنی‌هایی که با مسئولین تیمهای شرکت کننده در مسابقات داشتیم, ساعت 18:00 فردا شب بازی فینال انجام خواهد شد که متقابلا" مراسم پایانی یادواره شهدا در ساعت20:00 برگزار خواهد شد. وی در مورد نحوه برگزاری مراسم اضافه كرد: این مراسم با حضور تعدادی از خانواده شهدای زیدون و مسئولین ادارت زیدون و فرمانده بسیج مقاومت شهید بهروزی و فرمانده پایگاه امام حسین قلعه کعبی و همچنین پیشکسوتان فوتبال زیدون برگزار می شود. ایشان در مورد عدم برگزاری بازی رده‌بندی افزودند: به دلیل بهتر برگزار کردن فینال و مراسم پایانی که نیاز به همکاری بازیکنان تیم شهدا داریم از دو تیم درخواست لغو بازی را کردیم که هر دو تیم موافقت خود را با این درخواست انجام دادند.
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

در دومین بازی از سری مسابقات جام یادواره شهدای قلعه کعبی, در ساعت18:15 تیمهای شهدای قلعه کعبی و کشاورز سردشت به قضاوت آقای عیسی خضری و کمکهای خود یعنی سید ایوب رضوی و علی خضری در مقابل هم قرار گرفتند که کشاورز توانست با4 گل تیم شهدا را در هم بکوبد. شرح این بازی متقابلا" اعلام خواهد شد....
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

اولین بازی جام یادواره شهدای قلعه کعبی تیمهای شاهین سردشت و شاهین لنگیر در ساعت 16:30 در مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار که با سوت آقای عزیز راووشی و کمکهای آقایان جواد خانی و علی خضری آغاز شد با پیروزی پرگل تیم شاهین لنگیر به پایان رسید. در نیمه اول تیم شاهین لنگیر با دو گل از حریف خود پیش افتاد. در نیمه دوم تیم شاهین سردشت با گلی که در دقیقه 60 به ثمر رساند اختلاف را به یک گل رساند ولی بعداز اینکه داور یکی از بازیکنان این تیم را از زمین مسابقه اخراج كرد این تیم شاهین لنگیر بود که از فرصتهای بدست آمده استفاده لازم را كرد و توانست در دقایق پایانی دو گل دیگر بزند و در پایان موفق شد بازی را با نتیجه پرگل 4 بر 1 به سود خود خاتمه دهد.
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

نصرالله پالاشفر عضو هیات مدیره شهدای قلعه کعبی ساعت برگزاری بازیهای یادواره شهدا را به این صورت اعلام کرد:


 

 جام یادواره شهدای قلعه کعبی

  • پنجشنبه 20  مهر

 

  • ساعت 16:00

شاهین سردشت_ شاهین لنگیر

ساعت 18:15

شهدا_ کشاورز

وی در مورد زمان بازیهای رده بندی و فینال افزود: طی جلسه ای که روز شنبه با شاهین بلقیسی مسؤل برگزاری جام و همچنین نمایندۀ تیمهای شرکت کننده در بازیها خواهیم داشت رسما" اعلام خواهیم کرد.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

محسن آقاجری مدیر روابط عمومی شهدا خبر داد: با همکاری آقای علی نژاد رییس تربیت بدنی زیدون و تلاش بی وقفه آقای بلقیسی رییس هیات فوتبال زیدون پنجشنبه بعدازظهر پنجمین دوره مسابقات یادواره شهدای قلعه کعبی در استادیوم فوتبال سردشت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این بازیها با حضور چهار تیم شهدای قلعه کعبی، شاهین سردشت، کشاورز سردشت و شاهین لنگیرات به صورت چهارجانبه برگزار خواهد شد که بازی اول بین تیمهای شاهین سردشت و شاهین لنگیرات و بازی دوم شهدای قلعه کعبی و کشاورز سردشت دیدار خواهند کرد.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

به گفته یکی از نزدیکان تیم شهدا: تیم شهدا درحال رایزنی با چند بازیکن تیم شاهین قلعه کعبی است که بزودی با این بازیکنان قرارداد امضا خواهد كرد. این مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود اضافه كرد: کاپیتان تیم شهدا با نفوذ خود در حال رایزنی با این بازیکنان است. وی نامی از کاپیتان تیم شهدا نبرد و همچنین این مقام آگاه به بازیکنان شاهین که مورد نظر تیم شهدا هستند نیز اشاره‌ای نکرد.
نوشته شده در تاريخ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

محسن آرام سرپرست تیم شهدا به همکار ما گفت: در چند روز گذشته، پیشنهادی از تیم شاهین قلعه کعبی براي بازی تدارکاتی دریافت کردیم که بازیکنان تیم شهدا از این پیشنهاد استقبال زیادی کردند ولی سرمربی تیم این پیشنهاد را رد كرد. ایشان اظهار کردند: احتمالا" بخاطر حساسیت زیاد این بازی سرمربی تیم تشخیص دادند که این بازی انجام نشود. همچنین وی ادامه داد: حتما" در چند هفته آینده با این تیم بازی خواهیم كرد.
نوشته شده در تاريخ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

بازیکن سابق تیم دارایی که به تازگی به تیم شهدا پیوسته گفت: وقتی در جو تیم شهدا قرار گرفتم و برخوردهای سران و بازیکنان این تیم را دیدم به خودم امیدوار شدم. وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستم در اولین بازی که بعداز مدتها انجام دادم موفق به گلزنی شدم...

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

محمد معنوی به همکار ما درباره اتفاقات و حواشی به وجود آمده در چند روز اخیر گفت: انتظار چنین برخوردهایی از طرف سران تیم دارایی را نداشتم. _ این گونه عکس العملی که اینان انجام دادند مرا نگران كرد که در هفته‌های آینده که ما اگر خواستیم در لیگ شرکت بکنیم و شروع به جمع کردن و یارگیری بازیکنان بکنیم اوضاع چه صورت خواهد شد? وی ادامه داد....

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

به گزارش خبرنگار ما از استادیوم فوتبال سردشت دو تیم شهدای قلعه کعبی و اتحاد چم در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهدا موفق شد با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی برسد. در حالی این دو تیم به مصاف هم رفتند که مدت زمان زیادی از شرایط مسابقه به دور بودند بطوریکه تیم شهدا بعداز کنارگیری از لیگ در بهمن ماه سال 1388 فقط در تورنمنت یادواره شهدا در فروردین سال 1390 دو بازی انجام داد, پس بنابرین بعداز حدود یک سال و شش ماه اولین دیدار خود را مقابل اتحاد چم که خود بعداز آخرین بازی که در لیگ در اسفند ماه سال گذشته انجام داده بود هیچ بازی انجام نداده قرار گرفت. این دیدار در ساعت 16:30 با سوت آقای سام عسکری آغاز شد...

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

به نقل از محسن آقاجری مدیر روابط عمومی شهدا: تیم فوتبال شاهین سردشت برای حضور در یادواره شهدای قلعه کعبی اعلام آمادگی کرد. وی ادامه داد: پیش از این تیمهای فوتبال کشاورز سردشت و شاهین لنگیر هم حضور خود را اعلام کرده بودند. بدین ترتیب هر چهار تیم این تورنمنت مشخص شدند
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

به نقل از محسن آرام سرپرست تیم شهدای قلعه کعبی: طی هماهنگیهای بعمل آمده با آقای علی نژاد رییس تربیت بدنی و آقای بلقیسی رییس هیات فوتبال زیدون در هفته آینده یادواره شهدا در زمین چمن سردشت برگزار خواهد شد.

وی در مورد تیمهای شرکت کننده در این یادواره اظهار کرد: با دو تیم به توافق نهایی رسیده ایم و آقای معنوی در حال مذاکره با یک تیم دیگر هستند که در دو روز آینده اعلام خواهیم کرد.

همچنین ایشان در مورد تاریخ برگزاری این مسابقات افزودند: فعلا در حال رایزنی با مسولین هستیم و طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

مسولین ورزش و مدیران و مربیان تیمهای فوتبال زیدون

میلاد با سعادت امام رضا(ع)امام  رحمت و مهربانی را به شما تبریک عرض مینماییم


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری

صفحه قبل 1 صفحه بعد